مطلبی از وی هندته

عزاداری به سبک وزوانی....

رهگذر غریبه در وزوان: ببخشید می خواستم بدونم این چند روز ایام عزاداری عاشورا، کدوم دسته رو پیشنهاد می کنید؟
- نماینده هیئت ابا لفضل: این هم پرسیدن داره؟ ما به عنوان درازترین (=بلندترین=پرجمعیت ترین) هیئت شهر مورد تحسین خاص و عامیم. در ضمن تیم های استعدادیابی ما در قسمت های مختلف شهر مشغول پیداکردن استعدادهای خوب برای زنجیر زنی و زیرعلم رفتن هستند تا انشالله در پایان چشم انداز بیست ساله توسعه، تعداد اعضای هیئت به دومیلیارد و هفتصد میلیون نفر برسونیم.
- نماینده هیئت حسینی:

3 نظرات:

رضا گفت...

امروز نظر وزوانی و جواب صبح میمه را می خواندم:
وزوانی...چرا مادر بزرگ به لهجه وزوانی را از لینکهایتان حذف کردید؟خطی برخورد می کنید؟

------------------------------
صبح میمه...با سلام ،خطی برخورد می کنید مربوط به دهه ی شصت است. ننگرده طنز توهین آمیزی ارائه کرده است که نمی خواستم وسیله ای برای توهین به اهالی شریف میمه ، وزوان ، ونداده ، ازان و زیاد آباد باشم. البته بعد از کنار رفتن طنز توهین آمیز مجددا لینک می شود.
چیزی یادم آمد که گفتنش را خالی از لطف ندیدم...
مطلب بعضی وقت ها رو که نوشتم
آقای معینیان زنگ زد و گفت:
چرا نوشتی... «بعضی وقت ها وزوانی ها می شوند اعقاب برده های یونانی...»؟!
گفتم:
شما فلان جای کتابتان نوشته بودید و دوستان میمه ای هم از آن سوء استفاده کرده بودند...!
گفتند:
نه، من، نه، من، منظو، منظورم به شما نبود...
منظورم ونداده ای ها و کامویی ها بود که دو رگه اند...!
گفتم:
به هر حال من نقل قولی کردم از شما...!
گفتند:
آن را از نوشته تان حذف کنید چون من دوست ندارم به مردم وزوان توهین شود...

مامدآقا گفت...

رضا جون میمه ای ها توی حرف زدن استادند مثل همین آقای شیبانی خودمون
درسته که خطی عمل کردن مال دهه شصت بوده ولی هنوز هم افرادی هستند که خوابند و خطی عمل می کنند مثل همین آقای شیبانی خودمون

ناشناس گفت...

سلام . می خواهم به عنوان یک دوست نصیحتی به شما بکنم . خوب می نویسید و با استعداد هستید و با اینده ای روشن در پیش رو . فقط تند نروید . سرد و گرم روزگار را بحد کافی نچشیده اید . به پر و پای اقای شیبانی نپیچید . حرمت بزرگتری را نگهدارید . پرداختن به میمه ایها چیزی را برای شما به ارمغان نخواهد اورد بلکه بر عکس چیزهای مهمی را از شما خواهد گرفت .

با پشتیبانی Blogger.