آب معدنی

نسکافه و آب میوه ای می نوشم...
با حوصله کفش هام را می پوشم...
از خیمه صدای العطش می آید...
من می روم آب معدنی بفروشم...
...«جلیل صفر بیگی»...
مدتی پیش عده ای از کسبه وزوان در اعتراض به حضور کسبه دوره گرد و یکشنبه بازاری که مصوب شورای شهر وزوان بود جمع شده و نامه ای نوشتند و از مردم نظر خواهی کردند که عده زیادی آن را امضاء و تأیید کردند اما دیروز شنیدم که بعد از این که نامه برای شورای شهر وزوان ارسال شده، شورای شهر جلوی امضاء کنندگان نامه را گرفته و آنان را مورد بازخواست قرار داده که به چه دلیل این نامه را امضاء کرده اند...
جالب تر این بود که شنیدم یکی از افراد سر شناس و به زعم خودش معتمد شهر وزوان در اقدامی جالب تر از همه این ها امضای خود را انکار کرده و گفته مرا فریب دادند و از من امضاء گرفتند و فردی دیگر اعلام کرده که به من گفتند که این نامه تشویقی است که برای شورای شهر در نظر گرفته ایم و من هم آن را امضاء کردم...
درست بودن کار کسبه یا درست نبودن آن به کنار... حتی انکار امضاء از طرف این افراد هم آن چنان اهمیت ندارد اما این نکته قابل بر رسی است که چرا شورای شهر وزوان که کوس خوش خدمتی اش گوش شهر و منطقه را وسعت بخشیده و همه اعضاء آن هم از فرهنگیان باز نشسته شهر هستند دست به این اقدام زده و مردم را بازخواست کرده؟! و آیا به نظر شورا و مسئولین منطقه این کار شورا منع قانونی ندارد؟!

6 نظرات:

محمّد گفت...

متأسفانه در شهر ما هرکسی که از طرف مردم برای کاری انتخاب می‌شه(مثلاً شورای کشاورزی یا شورای شهر و قس علی‌هذا)، بعد از انتخاب دیگه خودش رو پاسخ‌گو به مردم و خدمتگزار اون‌ها نمي‌دونه خودش رو و فکر می‌کنه دیگه هر کاری که کرد، حتماً مورد تأییده و کسی حق مخالفت نداره.
خدا به حق این ماه عزیز و صاحب عزیزترش، همه‌ی مرض‌های ما رو شفا بده، مخصوصاً امراض اجتماعی‌مون رو.

nangordah گفت...

محمد جون شهر ما توی این زمینه ها ید طولایی داره صبر کن می خوام یه مطلب در مورد اتفاقات اخیر شهرمون و ماجرای شورا و شهردار بنویسم...
وقتی نوشتم می بینی چه اتفاقات جالی داره زیر گوش ما می افته و ما خبرنداریم....

مدیر وبلاگ گفت...

سید رضای عزیز با اینکه تو را ندیده ام اما امیدوارم به اهدافت در زندگی برسی . حالا که پاداش خوش خدمتی هایت را در لینکهای صبح میمه گرفتی لطفی بکن و وزوانی را هم از ننگرده حذف کن . در ضمن شما که خانوادگی دستی بر آتش دارید فکری به حال بلندگوهای وزوان بکنید !!!

محسن فخريان گفت...

با سلام و خسته نباشيد
با مرور مطتالب وبلاگ هاب وزوان در روزهاي گذشته مطلبي در وبلاگ خودم نوشته ام که خوشحال ميشود چون گذشته من را بي بهره نگذاريد
روز خوش

محسن فخريان گفت...

با سلام و خسته نباشيد
با مرور مطالب وبلاگ هاي وزوان در روزهاي گذشته مطلبي در وبلاگ خودم نوشته ام که خوشحال ميشود چون گذشته من را بي بهره نگذاريد
روز خوش

محسن فخريان گفت...

ممنون از تذکر شما
اصلاح شد

با پشتیبانی Blogger.