توهین

یکی از رفقا می گفت نظرات وبلاگ نباید تأییدی باشد و باید نظزات آزادانه نمایش داده شود. گفتم: بعضی ها صبح که از خواب بیدار می شوند هنوز خواب از چشم هایشان بیرون نرفته می روند سراغ کامپیوتر و به سرشان می زند نظری هم بگذارند و چون هنوز خواب آلوده اند هر چه به دهن و ذهنشان رسید می نویسند.
امروز که بعد از چند روز سراغ وبلاگ آمدم دیدم دوست عزیز با نام باب جون خواب آلودگی روی نظر گذاشتنشان تأثیر گذاشته و چیزهایی نوشته اند که به تیپ و شخصیت ما که هیچ، به تیپ باقی دوستان ما هم نمی خورد. جز حذف کردن نظرات توهین آمیز این دوست عزیز نداشتم. به ایشان گوشزد کنم که ننگرده تا به حال قصد توهین به کسی را نداشته و قصد توهینی هم ندارد و این وبلاگ را هم تأسیس نکرده که هر کس بیاید و حرف هایی را که جایی برای زدنش ندارد این جا بزند...
اگر چیزی می نویسم تنها قصدم انتقاد و نشان دادن معضلات و مشکلات است نه توهین به دوستان میمه ای... ما با دوستان میمه ای مشکل اعتقادی داریم نه از این دست مشکلاتی که باب جون عزیز مد نظر داشته اند و همان طور که بار ها گفته ام مشکل در اعتقادات و نظرات همیشه وجود دارد و به قول آقای شیبانی دونفر اگر یک جور فکر کنند یکی از آن ها باید خیال ماندن را فراموش کند و یکیشان اضافی است...
من البته همینجا از دوستان میمه ای و مخصوصاً فرد مورد توهین باب جون از طرف باب جون عذر خواهی می کنم و ناچارم که نظراتم را هم محدود کنم...

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.