حلال یا حرام


من بد بخت فکر می کردم فقط نماینده ی خودمون اهل حاله و باعث شده که من نوشتن رو شروع کنم ولی امروز علماس سیستان و بلوچستان هم این اهل حال بودنشون رو ثابت کردند و به من اجازه دادند که یه وبلاگ دیگه راه بیاندازم.
یادتون که هست چند وقت پیش نماینده مردم منطقه ما توی مجلس چه پیشنهادی به نماینده ها داده بود؟1
امروز این مطلب رو توی تبیان خوندم و گفتم برای شما هم بذارم تا حال کنید با این علما:
«علمای اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که با قاطعیت تمام و براساس وظیفه دینی و تاریخی خود صراحتا اعلام می‌داریم عملیات انتحاری و تروریستی علیه مسلمانان شیعه و سنی قطعا حرام شرعی و مستوجب عذاب الهی است.»
یکی نیست از این علمای عزیز بپرسه مگه قبل از نامه شما این کار حلال بوده یا جزو مستحبات حساب می شده؟ یا این تروریست های محترم منتظر بودند تا شما این خبر رو اعلام کنید و بعد از نام شما فوراً توبه می کنند و دیگه دور ترور رو خط می کشند؟
نمی دونم این اعتقادات و این ایده های جالب ما ایرانی ها تا کی ادامه داره. آخه همین چند روز پیش یکی از بچه ها داشت می گفت که من خیلی خوابم میاد و نمی تونم روی پاهام بایستم ، چشمام هم داره کم کم اختیارش از دستم خارج می شه، ناگهان یکی از دوستان فهیم ما اعلام کرد که دودوست خواب آلود ما اگه سه بار اسم امام زمان رو تکرار کنه خواب از سرش می پره.
یکی نیست جلوی ما رو بگیره که به این سرعت به طرف قله های افتخار حرکت نکنیم

2 نظرات:

بابگرده گفت...

سلام
باور کن نظر گذاشتن رو وبلاگ های بلاگ اسپات کار حضرت فیله. یا شایدم من بلد نیستم.
خوشبختانه پس از سعی مکرر تونستم این نظر رو بنویسم. مطلب قبلیت رو گذاشتم رو وبلاگ بابگرده. عالی بود.
در ضمن این همه وبلاگ می زنی حسابش از دستمون در رفته رفیق!

ناشناس گفت...

درسته که وقتی یه مداح از شهر دیگه ای میاد همه فکر میکنن حلوای دهن سوزیه.
اما این مداح تو ایام محرم پارسال واقعا ترکوند.
آخر مراسم پشت فرمون یه زانتیا نشست و یه سیگار آتیش کرد و آروم آروم از لابه لای جمعییت رد شد...
با این حرکتش خیلی حال کردم

با پشتیبانی Blogger.